dilluns, 7 de maig del 2018

Leucèmia i música

Com ja us havia comentat al principi, la música ha estat sempre present a la meva vida i m'agrada fer-la present sempre que en tinc ocasió.

El cap de setmana passat vaig assistir a un concert benèfic a l'Hospital Germans Trias i Pujol (Can Ruti) de Badalona. L'orquestra de Cambra i  el Cor Jove del Conservatori de Badalona van oferir obres de W.A.Mozart, F.Schubert i J.Rheinberge amb l'objectiu de captar fons per a la Fundació Josep Carreras en la seva lluita per trobar una cura a la leucèmia.

Essent allà, sola, em va venir al pensament, de cop i volta, el record per  a un amic que està lluitant per superar aquesta malaltia. I em preguntava quantes persones hi ha en la mateixa lluita. Tan bon punt va acabar el concert, em vaig interessar per la possibilitat de fer-me donant de medul·la.

No sé si va ser la música, l'exercici de fer conscient la malaltia o una mica tot plegat, però vaig sentir que volia compartir amb vosaltres una iniciativa com aquesta.


2 comentaris:

  1. Doncs és una bonica iniciativa, sens dubte.

    ResponElimina
  2. Una experiència entendridora, Maria. Malauradament hi ha molta gent, especialment nens i joves, que pateixen aquesta malaltia. Ser donant de medul·la és una gran acció de solidaritat.

    ResponElimina